Пошуковий запит: (<.>A=Чернобровкіна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Удянська Г. М. Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 66. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_66_14
|
2. |
Чернобровкіна С. В. PR-діяльність у сфері промисловості [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна, Г. М. Удянська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67_11
|
3. |
Мірошник М. В. Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, М. О. Журавльова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18
|
4. |
Удянська Г. М. Власні торгові марки в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_31
|
5. |
Літвиненко М. В. Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами [Електронний ресурс] / М. В. Літвиненко, С. В. Чернобровкіна, О. В. Великодна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 24-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_7
|
6. |
Удянська Г. М. Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_16
|
7. |
Чернобровкіна С. В. Сучасний стан та проблеми металургійної та машинобудівної промисловості України [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 26. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_26_14
|
8. |
Мірошник М. В. Дослідження інноваційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, Н. Є. Єременко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__12
|
9. |
Чернобровкіна С. В. Аналіз діяльності машинобудівної галузі України [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Modern economics. - 2019. - № 14. - С. 290-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_14_47
|
10. |
Горовий Д. А. Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України [Електронний ресурс] / Д. А. Горовий, С. В. Чернобровкіна // Стратегія економічного розвитку України. - 2019. - Вип. 44. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2019_44_10
|
11. |
Чернобровкіна С. Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України [Електронний ресурс] / С. Чернобровкіна // Економічний аналіз. - 2019. - Т. 29, № 2. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2019_29(2)__13
|
12. |
Чернобровкіна С. В. Аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність мікро-, малих та середніх підприємств України на світовому ринку [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 9. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_9_12
|