Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чернобровкіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Удянська Г. М. 
Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 66. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_66_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чернобровкіна С. В. 
PR-діяльність у сфері промисловості [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна, Г. М. Удянська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мірошник М. В. 
Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, М. О. Журавльова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.682 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Удянська Г. М. 
Власні торгові марки в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс] / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Літвиненко М. В. 
Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами [Електронний ресурс] / М. В. Літвиненко, С. В. Чернобровкіна, О. В. Великодна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 24-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.854 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Удянська Г. М. 
Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Чернобровкіна С. В. 
Сучасний стан та проблеми металургійної та машинобудівної промисловості України [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 26. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_26_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мірошник М. В. 
Дослідження інноваційної діяльності в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, Н. Є. Єременко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(2). - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.975 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чернобровкіна С. В. 
Аналіз діяльності машинобудівної галузі України [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Modern economics. - 2019. - № 14. - С. 290-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2019_14_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.203 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Горовий Д. А. 
Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України [Електронний ресурс] / Д. А. Горовий, С. В. Чернобровкіна // Стратегія економічного розвитку України. - 2019. - Вип. 44. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2019_44_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 632.943 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Чернобровкіна С. 
Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України [Електронний ресурс] / С. Чернобровкіна // Економічний аналіз. - 2019. - Т. 29, № 2. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2019_29(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 845.425 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чернобровкіна С. В. 
Аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність мікро-, малих та середніх підприємств України на світовому ринку [Електронний ресурс] / С. В. Чернобровкіна // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 9. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.296 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського